Διαφορετικες Συνηθειες-Διαφορετικα Αποτελεσματα

Διαφορετικες Συνηθειες-Διαφορετικα Αποτελεσματα

Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Πώς να μην βρεθείτε στο "αμήν'


Τα νέα που μου έρχονται αυτόν τον Αύγουστο από τον χώρο του MLM, ομολογώ ότι με εκπλήσσουν.

Πολλά υποσχόμενες εταιρείες και συστήματα, που έκαναν μεγάλο ντόρο, μοίρασαν χρήματα κτλ κτλ κτλ, φαίνεται να καταρρέουν...

Με κάνει να αναρωτιέμαι, επειδή εμείς ζούεμ και βασιλεύουμε και μάλιστα το μέλλον διαγράφεται λαμπρό. Επειδή όταν ξεκινούσαμε την DXN είχαμε μεγάλη κατάκριση και πολλοί μας θεωρούσαν τρελούς. Βλέπετε, ποτέ δεν εφαρμόσαμε ένα μάρκετινγκ εντυπωσιασμού. Απλά, και σχετικά αθόρυβα, μοιραστήκαμε το προϊόν μας και ξεκινήσαμε να κάνουμε μία βάση καταναλωτών.

Τώρα, ένα χρόνο μετά, πολύς κόσμος έχει ενθουσιαστεί με τα αποτελέσματα - και από ότι καταλαβαίνουμε το προϊόν μας διαδίδεται από πολλούς ανθρώπους που δεν είναι καν συνεργάτες μας.

Αυτό δεν είναι η καρδιά του συστήματος; Η σύσταση. Όταν, π.χ. ζητάς έναν μάστορα για το σπίτι σου και ο γείτονας σου συστήνει έναν δικό του, δεν ζητάς διαπιστευτήρια, πτυχία και βιογραφικό! Εμπιστεύεσαι την σύσταση. Και ο μάστορας που έρχεται παίρνει την δουλειά 99%.

ΝΑΙ ΑΛΛΑ.... για να γίνει αυτό στην πράξη, πρέπει να τηρούνται ορισμένα κριτήρια (αυτή η φράση μπαίνει για όσους "τα ξέρουν αυτά", αλλά, ως δια μαγείας, ακόμα δεν έχουν το παθητικό εισόδημα που αρμόζει στην γνώση τους.)

Τι λείπει από την συνταγή:

- Αυτός που συστήνει κάτι δεν θα πρέπει να είναι γνωστό ότι κερδίζει από την σύστασή του. Τότε η σύσταση νοθεύεται και χάνει την αξία της. Τότε ο άλλος σε βλέπει σαν πωλητή.

- Για να πάρεις την δουλειά πρέπει να σε συστήσει κάποιος τρίτος. Δεν μπορείς να συστήσεις εσύ τον εαυτό σου. Δεν μπορεί να έρθει ο μάστορας στην πόρτα σου και να σου πει: "Ξέρεις, άκουσα ότι θέλεις να κάνεις την δουλειά αυτή στο σπίτι σου. Κοίταξε, εγώ είμαι πολύ καλός μάστορας και με ξέρει και ο γείτονάς σου. Πάρε με και δεν θα χάσεις" ...... Καταλάβατε. το έχει κάψει.

- O πελάτης θα πρέπει να αντιλαμβάνεται την συσχέτιση ΤΙΜΗΣ- ΑΞΙΑΣ χωρίς να χρειάζεται πολλές διευκρινήσεις. Τότε θα αγοράζει το προϊόν και μόνος του.

Ας δούμε, τώρα πώς αυτό έκανε την επιχείρηση DXN να δουλέψει καλά μέσα στην κρίση.

- Το να πιείς ένα καφέ με τους φίλους σου και να τους δώσεις το δικαίωμα να αγοράζουν το προϊόν στην λιανική, ποτέ δεν εμπεριείχε δόλο. 'Ισα-ίσα, σου λένε και 'Ευχαριστώ"

- Αν δεν έχεις κανένα να σε συστήσει, μπορείς να συστήσεις το site σου, και τον σπόνσορά σου. Επειδή δεν χρειάζεται να κυνηγίσουμε κάποιον, έχουμε άφθονο χρόνο για υποστήριξη.

- To προϊόν μας είναι μακράν οικονομικότερο από την αγορά. Ο βιολογικός καφές του είναι στην μισή τιμή από την αγορά και το πιστοποιημένα οργανικό γανόδερμα είναι στο 40% της τιμής της αγοράς. Φυσικά, αυτό που το κάνει να πουλάει είναι τα ορατά αποτελεσματα στην υγεία.

Αν σας φαίνεται δύσκολο να συσχετίσετε αυτές τις πληροφορίες, ή χρειάζεστε πιο πολύ γνώση για να ξέρετε κι εσείς γιατί λέμε πάντα την αλήθεια, γιατί να μην επικοινωνήσετε μαζί μου ή να ζητήσετε δωρεάν δείγματα από την φόρμα παρακάτω?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου