Διαφορετικες Συνηθειες-Διαφορετικα Αποτελεσματα

Διαφορετικες Συνηθειες-Διαφορετικα Αποτελεσματα

Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Η Βάση για μία Σταθερή Επιχείρηση



Αν κάνετε μία περιήγηση στα site που μιλούν για δικτυακό, θα δείτε ότι υπάρχει μία μερίδα δικτυωτών που μιλούν για το ότι «το πιο σημαντικό είναι το πλάνο».
Αυτό μπορεί να φαίνεται λογικό στο άπειρο μάτι. Αυτή την στιγμή και πάλι μπορούμε να πούμε ότι είναι πάρα πολλοί που το έλεγαν αυτό στην χώρα μας, αλλά τώρα δεν έχουν κανένα παθητικό εισόδημα από καμία εταιρεία.
Φυσικά, καλό είναι να γνωρίζεις το πλάνο μάρκετινγκ της εταιρείας σου – προσωπικά χαίρομαι να εξηγώ το πλάνο μας γιατί είναι το μοναδικό προσθετικό πλάνο στην χώρα – αλλά το πλάνο δεν θα σου φέρει παθητικό εισόδημα.
Το πλάνο – και το κάθε πλάνο – εξηγεί απλά ποσοστά. Ποσοστά πάνω σε τι; Ποσοστά πάνω σε καταναλώσεις της ομάδας σου.
ΑΡΑ, αν έχεις προϊόν που σου κάνει τζίρο τότε θα πληρωθείς και από το πλάνο σου.
ΤΟ συμπέρασμα: Έχει η εταιρεία σου το προϊόν που θα θέλει καταναλώνει ο κόσμος – που κατά 99% ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ (και ούτε θέλει να μάθει) το πλάνο σου; Υπάρχει κόσμος που θέλει να το αγοράσει ως καταναλωτής; Θα θέλουν να το αγοράζουν μετά από χρόνια; Γιατί να το αγοράσουν;
Έχει ήδη αποδειχτεί ότι ο μόνος λόγος που μπορείς να έχεις ένα παθητικό εισόδημα μετά από πέντε χρόνια – δεν είναι ούτε η εταιρεία, ούτε το πλάνο, ούτε ότι αυτή τη στιγμή γράφεται πολύς κόσμος – είναι το ότι έχεις πολύ καλό προϊόν σε καλή τιμή.
Γι’ αυτό μην ξεκινάτε τους νέους συνεργάτες, αν δεν έχουν αποκτήσει κάποια πίστη στο προϊόν. Με αυτόν τον τρόπο ό,τι κάνετε θα στεριώνει. Αν κάποιοι γνωστοί σας ή φίλοι σας φαίνεται να προοδεύουν αφύσικα γρήγορα σε κάποια άλλη εταιρεία – μην χάνετε την ψυχραιμία σας – κατά πάσα πιθανότητα το δίκτυό τους θα είναι ακόμα μία φωτοβολίδα στην καρριέρα τους. Η πείρα έχει αποδείξει ότι πάντα έτσι γίνεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου