Διαφορετικες Συνηθειες-Διαφορετικα Αποτελεσματα

Διαφορετικες Συνηθειες-Διαφορετικα Αποτελεσματα

Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Διαχωρίζοντας ένα κάλπικο MLM από ένα πραγματικό



Όταν ήμουν καινούριος στο δικτυακό, μου έκανε εντύπωση το ότι μας εξηγούσαν συχνά-πυκνά τις διαφορές μεταξύ πυραμίδας και δικτυακού μάρκετινγκ. Τότε δεν καταλάβαινα γιατί, επειδή γνώριζα μόνο την εταιρεία μου....
Τώρα όμως, βλέπω ότι κινούνται διάφορα πλάνα στην αγορά και αυτοί που παλιότερα δίδασκαν πώς να αποφεύγουμε τις πυραμίδες, τώρα τις ακολουθούν, γοητευμένοι από το γρήγορο χρήμα.

Όπως και στην καθημερινή ζωή, για να ξεχωρίσουμε μία κάλπικη λύρα από μία πραγματική, δεν χρειάζεται να εξετάσουμε κάθε πλαστό χαρτονόμισμα. Αρκεί να το συγκρίνουμε με το πραγματικό!

- Πραγματικό MLM :
  • Το πραγματικό MLM έχει τους ρυθμούς ανάπτυξης μίας κανονικής επιχείρησης. Στην αρχή θέλει στήσιμο και έπειτα απολαμβάνεις τους καρπούς του πολλαπλασιασμού του χρόνου σου . Τα χρήματα αυξάνονται καθώς αυξάνονται και οι καταναλώσεις.
  • Οι τιμές των προϊόντων είναι λογικές - Ο απλός καταναλωτής/ρια μπορεί να αντιστοιχίσει στο μυαλό του την σχέση ποιότητας/τιμής. Το θέμα είναι : αν στον καταναλωτή αρέσει η τιμή και θέλει να καταναλώνει το προϊόν επειδή έτσι κι αλλιώς θα έκανε (σε αυτή την τιμή) τότε έχεις κερδίσει αυξανόμενο παθητικό εισόδημα για πολλά χρόνια ακόμα.
  • Έχει χαμηλό κόστος εκκίνησης
  • Το πλάνο σε πληρώνει ποσοστά από ολόκληρο τον τζίρο του δικτύου σου, όχι μόνο από ένα μέρος του.
  • Το πλάνο σου σε πληρώνει για όλες τις παραγγελίες, όχι μόνο πολύ καλά για το αρχικό πακέτο.
  • Αν το πλάνο σου είναι να πετύχει στην χώρα σου, τότε τον πρώτο χρόνο έχετε κάνει πολλές χιλλιάδες μέλη.
  • Πληρώνει με τον μήνα και όχι με την εβδομάδα
  • Στις 50 πρώτες μεγάλες εταιρείες MLM δεν θα δείτε καμία με πυραμιδικό πλάνο. Είναι επειδή όσο γρήγορα ανεβαίνουν, τόσο γρήγορα κατεβαίνουν.

- Πυραμιδικά Πλάνα
Αυτά τα πλάνα είναι ο λόγος που μερικοί δυσφημούν το δικτυακό μάρκετινγκ. Ας δούμε την σύγκριση σημείο προς σημείο.

  • Για όσους είναι πρώτοι, προσφέρεται η δυνατότητα για γρήγορο χρήμα. Έπειτα, αυτό που έχουν να διαφημίσουν είναι μεγάλες επιταγές. Αλλά, ως δια μαγείας, τα πιο κάτω επίπεδα συνεργατών τους, δεν μπορούν ούτε κατά διάνοια να πιάσουν αυτά τα κέρδη. Γιατί; Δείτε λίγο παρακάτω
  • Οι τιμές των προϊόντων είναι εξωφρενικές. Γι'αυτό και ο πολύς κόσμος δεν θα τα αποδεχτεί. Το προϊόν αποτελεί απλά ένα πρόσχημα για την πυραμίδα. Δεν υπάρχει λογική αντιστοίχιση ποιότητας/τιμής στη διάνοια του καταναλωτή. Οι συνεργάτες αγοράζουν κυρίως για την προοπτική του κέρδους και όχι γιατί θα αγόραζαν τον προϊόν έτσι κι αλλιώς.
  • Έχει υψηλό κόστος εκκίνησης. Γιατί; Επειδή πληρώνει κυρίως για τα πακέτα εκκίνησης και όχι για τον πραγματικό επαναλαμβανόμενο τζίρο.
  • Το πλάνο σε πληρώνει από λιγότερο του 505 του τζίρου σου. Προσοχή! Κάποια δυαδικά πλάνα δεν πληρώνουν για τις παραγγελίες του δικτύου, μόνο για το αρχικό πακέτο εκκίνησης. Ρωτήστε και πάρτε μία ευθεία απάντηση. Αυτό δεν το αναφέρουν συνήθως σε παρουσιάσεις και αυτή η πληροφορία είναι επιβεβαιωμένη.
  • Τον πρώτο χρόνο έχουν σχετικά λίγα μέλη. Αλλά την εταιρεία και τους πρώτους διανομείς δεν τους νοιάζει, γιατί έχουν εισπράξει πολλά από τα πακέτα εκκίνησης.
  • Πληρώνει με την εβδομάδα κάποια bonus. Γιατί; επειδή έτσι δεν δίνεται η ευκαιρία σε πολλούς συνεργάτες να ισοσκελίσουν τον τζίρο τους. Έτσι, πολλοί τζίροι ανακυλούν προς αυτούς που είναι πιο πάνω - και έτσι εμφανίζουν κολοσσιαίες επιταγές, ανώ οι αμέσως πιο κάτω έχουν εμφανώς μεγάλη διαφορά.
  • Δεν έχουν σταθερότητα. Δείτε το http://www.directsellingnews.com/index.php/site/entries_archive_display/global_100_the_top_direct_selling_companies_in_the_worldαυτ΄Αυτό
Αυτό το site είναι από την επίσημη πηγή του Direct Selling Association και όχι από site με υποκειμενικές απόψεις δημοσιογράφων, που χρησιμοποιούνται επιτήδεια από κάποιους πυραμιδιστές.

Τελικά, κάποιοι θα διαλέξουν την πυραμίδα. Απλά, πολλοί από αυτούς έχουν χαλάσει το όνομά τους. Εύχομαι να έχουμε ένα καλό όνομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου