Είστε "ανεξάρτητος συνεργάτης" και πιστεύετε ότι χτίζετε την "δική σας επιχείρηση"; Διαβάστε λίγο παρακάτω για να δείτε αν ισχύει και για σας αυτό.
Σε κάθε εταιρεία MLM θα έχετε ακούσει την εξής φιλοσοφία εργασίας: " Πήγαινε και μίλα σε όλους για το προϊόν/ επιχειρηματική ευκαιρία! Οι 10 στους εκατό θα σε ακούσουν και όταν ακούσεις 1000 ΟΧΙ, θα βγάζεις 10000€!!!!!!"
Γνωρίζετε πολλούς ανθρώπους που να τους αρέσει να τρώνε πόρτες; Και σε παλιούς δικτυωτές που έχουν δουλέψει με αυτό τον τρόπο, βλέπω ότι πολλοί έχουν καταστρέψει τον εαυτό τους.
Το σύστημα που έμαθαν είναι να κυνηγούν ξανά και ξανά άτομα που δεν γνωρίζουν αν ενδιαφέρονται όντως για αυτό που έχουν να προσφέρουν, ούτε και τους έχουν ρωτήσει αν αυτό που έχουν καλύπτει τις ανάγκες του υποψηφίου συνεργάτη. Ή, από ότι έχω ακούσει, πηγαίνουν από φαρμακείο σε φαρμακείο και από κομμωτήριο σε κομμωτήριο, μήπως και καταφέρουν να βγάλουν έναν συνεργάτη που θα δίνει πολλά προϊόντα.
Πώς έχει προκύψει αυτό το σφάλμα?
Όλα ξεκινούν από κάθε μία εταιρεία που έχει πτώση στις πωλήσεις της. Τότε, προσλαμβάνει κάποιον υπεύθυνο σε θέματα μάρκετινγκ με ένα μεταπτυχιακό και του λέει να φτιάξει μία φόρμουλα εργασίας που θα έχει ως σκοπό να δημιουργήσει "Πιστούς" προς την εταιρεία. Άτομα που θα πίνουν νερό στο όνομα της εταιρείας τους και, αν γίνεται, να την βλέπουν και στα όνειρά τους!
Η κάθε εταιρεία, όμως, αυτό που έχει να σου προσφέρει είναι τα προϊόντα και οι αμοιβές, καθώς και το σύστημα αποστολών. Σπανίως θα σε εκπαιδεύσει για το πώς θα μπορέσεις να σταθείς εκεί έξω στην αγορά. Σου λέει: " εγώ, κύριέ μου, θέλω τζίρο. Μπορείς να μου τον φέρεις; έχει καλώς. Δεν μπορείς; τότε τι να σου κάνω" - Και αυτό είναι σωστό, γιατί κάθε εταιρεία έχει τεράστια έξοδα και δεν είναι φιλανθρωπικό σωματείο.
Από την άλλη πλευρά, ο δικτυωτής που τον ενδιαφέρει να βγάλει εκείνος χρήματα, πρέπει να αντιληφθεί σε ποια επιχείρηση δουλεύει. Μήπως έχει γίνει από "Ανεξάρτητος Συνεργάτης", "Υπάλληλος Συνεργάτης";
Αυτό γίνεται όταν το μόνο που έχεις να προσφέρεις είναι η επιχειρηματική ευκαιρία της εταιρείας σου. Αλλά, αν μόνο αυτό έχεις, τότε γιατί ο υποψήφιος συνεργάτης να εγγραφεί σε εσένα και όχι σε κάποιον άλλον, πιο ικανό;
Δεν πρέπει να μάθεις πώς να ελκύεις τους συνεργάτες προς το δικό σου μέρος και όχι μόνο προς την επιχειρηματική ευκαιρία; (δεν λέω, όταν έχεις και μία πολύ δυνατή ευκαιρία να προσφέρεις, σίγουρα είναι και αυτό ένα μεγάλο κομμάτι του πάζλ).
Σε κάποιους φαίνεται πώς το να μάθουν πώς να στηθούν σωστά ως επαγγελματίες στο δικτυακό είναι ο αργός δρόμος. "Σιγά μην καθόμαστε να διαβάζουμε!" Μπορεί να πουν.
Κι όμως, το να μάθεις πώς να προσελκύεις συνεργάτες προς το μέρος σου πρώτα και έπειτα προς την εταιρεία σου, είναι ο γρήγορος δρόμος για την επιτυχία, και σίγουρα ο σταθερότερος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου