Ένας Καθολικός συγγραφέας έγραψε για το τί έγινε όταν ο μικρός του γιος γύρισε από την πρώτη μέρα του στο αμερικανικό σχολείο: " Με το που μπήκε έψελνε τον Εθνικό Ύμνο και άλλα εμβατήρια. Ήταν πορωμένος και έλεγε συνέχεια πόσο φοβερή είναι η Αμερική. Ναι, αλλά εγώ δεν τον είχα μεγαλώσει με τέτοιο τρόπο! Δεν τον είχα μεγαλώσει να είναι εθνικιστής! δεν πίστευα στα αφτιά μου..."
Αυτή η ιστοριούλα μας δείχνει ένα κλασσικό παράδειγμα πλύσης εγκεφάλου.
Εμείς, όμως, που είμαστε μεγαλύτεροι και έχουμε κρίση, όμως, υποθέτουμε ότι "κανείς δεν μπορεί να μας πείσει", μήπως αφήνουμε τον εαυτό μας να παρασέρνεται σε διάφορες υπερβολές (extravaganzas) παρασυρόμενος από την ψυχολογία του όχλου;
Ο σκοπός των μαζικών εκδηλώσεων "χαράς" σε διάφορα γεγονότα που διοργανώνουν οι διάφορες εταιρείες δικτυακού μάρκετινγκ, είναι συνήθως όχι απλά η αποκόμιση γνώσεων, αλλά η πόρωση.
Η πόρωση με την εταιρεία, το πόσο μεγάλη είναι, το πόσο φανταστική ειναι, το πόσο υπέροχα προϊόντα παράγει - και που όλοι παρεπιπτόντως πρέπει να πάρουν - και γενικότερα η συναισθηματική φόρτιση και ο αισθηματικός δεσμός με την μαμά- εταιρεία.
Αυτό όμως δεν παραγάγει ευρώ στην τσέπη μας. Οφελεί μόνο όσους έχουν τοποθετηθεί παλαιώθεν στην εταιρεία και έχουν υπερκέρδη, καθώς και την ίδια την εταιρεία.
Σκοπός όμως του δικτυωτή είναι να έχει την δική του επιχείρηση, επειδή ειναι "Ανεξάρτητος Συνεργάτης", σωστά?
Άρα πρέπει να στρέψει την προσοχή στην δική του επιχείρηση, σωστά?
Και ποιο είναι το κύριο προϊόν την επιχείρησης ενός δικτυωτή? Ο εαυτός του, σωστά?
Λαθος!!! Το κύριο προϊόν ενός δικτυωτή δεν είναι ο εαυτός του - γιατί δεν κάνουμε δουλεμπόριο - αλλά ο τρόπος δουλειάς που θα αναπαραγάγουν οι συνεργάτες του.
Αυτό είναι: ο δικτυωτής πρέπει να παραγάγει έναν σωστό τρόπο δουλειας!
Τώρα, αν μπείτε στο
μπορείτε να μαθετε έναν τρόπο δουλειάς από το internet καθώς και τον απλούστερο τρόπο εργασίας στο δικτυακό που υπάρχει στην Ελλάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου